22 Jul 2014

Corvatsch

Luego de un muy buen desayuno, hicimos el baile del Camp y despues nos preparamos para la excursion. Fuimos primero en bus y en tren hasta llegar al lugar en donde se encontraba el teleferico. Subimos hasta casi la parte mas alta de la montana en donde hacia muchisimo frio y habia bastante nieve. Luego almorzamos en un restaurante arriba de la montana y para pasar el tiempo jugamos diferentes juegos como ligretto o jassen. Para terminar hicimos una caminata de mas o menos dos horas. Despues de la comida tenemos pelicula y vamos a dormir afuera en carpas. 

Jeg var ude og lave noget der hed Surf ´n padle i dag. Jeg var så heldig at være end af de få der træk det rigtige lod. Vi padlede rundt på surfbræter og sejlede ind i hinanden så vi kunne skubbe hinanden i vandet. Det var rigtigt sjovt! Jeg var ernormt hurtig i forhold til de andre. Tror det er fordi jeg ror kajak... Bagefter tog vi et bad og noget at spise. Vi kom tidligt hjem og jeg tog mig en lille morfar. I  aften bygger vi et telt og sover udenfor på trods af det dårlige vejr. Lærer en masse spanske fy-ord som jeg tager med hjem til min spansk klasse.


No comments:

Post a Comment